Saturday, August 27, 2011

shopping....KEBAYA!

salam....kepada kawan2 ku yg sentiasa mengupdate diriku ini, sedangkan tuan punya bdn ....selalu lupe nak mengupdatekan diri....gomenasai!!! (payah org popular sgt ini...)...ha3

semalam pada tanggal 27/8 ku pergi shoopng kat ANGSANA johor bahru....hepi giler ku n my sis....siap jumpe QUE LyNDA n family...
ramai giler org yg shopping for raya tahn ni...ku dah cakap ngan mak ku b4 raya lagi ....tahun ni ku nak beli kebaya....so my wish is achieved...i got grey kebaya....harga die mahal tak ingt..!!! bile ku tgk harga ku doubt byk kali nak beli ke tak ni...??? bile ku tgk parent ku tak beli pape lagi coz belikan utk adik beradik ku ;u....feeling guilty to my conscience....huhuhu ku ingt tak jdi dah..blie tgk harga...but the story continue biler ayak ku srh ku ("go to fitting room")....i think i got their attention...he3....n mak n ayah ku pun deal nak belikan ku bju tu...so dinner in FSKM in uitm jengka will be the day of my kebaya day!!! huhuh      


3 comments:

  1. oh gosh ! fiq pakai kebaya di hr dinner ?

    ReplyDelete
  2. woahhh!!! pakai jgn xpakai!! xpakai, kitorg blasah ko ckp2.. haha....

    ReplyDelete